Jeśli Twój budżet jest napięty, biorąc pod uwagę liczbę subskrybowanych usług przesyłania strumieniowego, możesz mieć szczęście. Spółka macierzysta Warner Bros. Discovery ogłosił kilka całkiem ważnych wiadomości dotyczących HBO Max i Discovery w swoim raporcie zysków za drugi kwartał. Platformy mają się łączyć, co ma dość duży wpływ na subskrybentów.
HBO Max pierwotnie wprowadzony na rynek w maju 2020 r. I dodał drugi poziom subskrypcji około rok później, w czerwcu 2021 r.
Usługa przesyłania strumieniowego ma opcję bez reklam za 19,99 USD miesięcznie i opcję z reklamami, tańszą o 9,99 USD miesięcznie. Platforma jest domem dla popularnych programów HBO z poprzednich lat, takich jak „The Sopranos”, „The Wire” i „Game of Thrones”. HBO Max wyprodukował także wiele hitów, w tym Życie seksualne uczennicy, Przemoc w Tokio i W pogoni za szczęściem Raviego Patela. Oprócz własnych programów, HBO wypuściło kilka bardzo udanych programów z innych platform. South Park Comedy Central był kilkakrotnie transmitowany w całości na Netflix i Hulu. Teraz znalazł dom w HBO Max.
Jeśli twoim największym pragnieniem jest oglądanie, jak Guy Fieri objada się egzotycznym, tłustym jedzeniem, lub jeśli po prostu kochasz filmy dokumentalne BBC przyrodnicze, są szanse, że masz przerwę na Eksplorację. Subskrypcje na platformy do przesyłania strumieniowego zorientowane na dokumenty zaczynają się już od 9,99 USD, co daje dostęp do profesjonalnych i hobbystycznych programów typu reality show, takich jak „American Chopper”, „Deadhest Catch” i „Diners, Drive-Ins and Dives”.
Fuzja jest zaplanowana na przyszły rok
Warner Brothers ogłosiło, że platformy mają się połączyć latem przyszłego roku. Jednak koncentracja na kliencie nie była powodem tej decyzji. Według Variety, dyrektor generalny i prezes Worldwide Gaming and Streaming w Warner Bros. Odkrycie, JB Perette powiedział, że fuzja była dla Warner Brothers jedynym sposobem na „przekształcenie jej w dochodowy biznes”. Dyrektor ma nadzieję, że połączenie doprowadzi do powstania platformy, która zaoferuje „coś dla każdego w rodzinie” i że różnorodność opcji subskrypcji będzie miała ogromny wpływ na nową usługę na zatłoczonym rynku transmisji strumieniowych.
Obecnie dostępnych jest wiele usług przesyłania strumieniowego. Oprócz HBO Max i Discovery istnieją platformy takie jak Netflix, Hulu, Paramount, Disney, Apple TV i Amazon Prime Video. Rynek hossy odbił się na firmach, które do niedawna wydawały się nietykalne. Netflix, usługa, która prawdopodobnie zapoczątkuje ten trend, odnotowała gwałtowny wzrost cen akcji w pierwszej połowie 2022 r. i jest uważana za jedną z najgorszych akcji w tym roku.
Pomimo tego, że jest jedną z najwyżej ocenianych usług, HBO Max podjął w ostatnich miesiącach kroki w celu zwiększenia liczby abonentów. W ubiegłym roku uruchomiono ich tańszą usługę, dotowaną z wpływów z reklam. Firma oferuje również usługę bez reklam za połowę ceny przez kilka miesięcy, aby przyciągnąć nowych użytkowników. Chociaż jest to powszechna praktyka w przypadku wielu usług, może to również wskazywać, że usługa nie działa tak dobrze, jak początkowo oczekiwała firma Warner Brothers.